ik

2013. április 17., szerda

Erre nem számítottam

Koncert után Zayn-el elmentünk egy közeli helyre de úgy,hogy felkellet öltöznünk,mert különben észre vettek volna minket.Én gyorsan felvettem egy szemüveget és egy kabátot ami a kezemben volt,Zayn pedig egy mű piercinget tett a jobb felső szemöldökéhez és a fekete pufi kabátja alá pedig valami has nagyobbítót.Kicsit csodálkozva néztem rá de végül is muszáj volt.Natasát megkérdtem,hogy menjen haza a kocsimmal és vigye haza a fiúkat.Mi egy közeli helyre ahova nagyon szeret mindenki menni. Igen ez a Meki :) Én gyorsan kértem egy sajtburgert és sültkrumplit Zayn pedig egy BigMeck menüt.Persze gondoltunk Niall-re ezért vettünk még egy BigMeck menüt.Éppen sétáltunk haza fele amikor Zayn eltette a álruháját.Én kérdőn néztem rá, és követtem a példáját.Ekkor amire legkevésbé számítottam Zayn bekötötte a szemem.
-Zayn mit művelsz?
-Meglepi...
-Akkor ezért csörgött a telefonod-nevettem fel
-Lebuktam-mondta
Én erre elmosolyodtam és azt vettem észre,hogy valaki hevesen csókol.Ekkor levette Zayn a szememről a kendőt és ott voltunk egy ház előtt.Én kérdőn néztem Zayn-re aki csak elmosolyodott.Amikor Zayn megfogta a kezem egy hideg zörgést éreztem és hallottam. Kinyitottam a kezem és egy kulcs volt benne.Majdnem elsírtam magam az örömtől,hogy igen ő komolyan gondolja ezt ami köztem és közte van.Persze egyből megcsókoltam és megöleltem.
-Most mennyünk be jó?-mondta pimaszul
-Óóó...és mit akarsz ott bent?-kérdeztem kicsit huncutan
-Majd meglátod...
Be mentünk és mit láttam?Hogy Natasa,Liam,Louis,Niall,Harry ott vannak. Kicsit megijedtem amikor Natasa egy hirtelen mozdulattal nekem futott és félre hívott.
-Natasa mi a baj?-érdeklődtem
-Harry...Harry-dadogta
-Mi van Harry-vel??
-Szeret-sikított fel
-Te úúúristen...ez komoly?
-Igen
-Juj..annyira örülök-mosolyodtam el és megöleltem
-Köszi-sipákolt
Vissza mentünk és azt vettük észre,hogy az ajtó mögött 5 fiú hallgatózik akik beestek az ajtón.Én felnevettem Natasa meg el pirult,mert Harry át ölelte.Én oda ballagtam Zayn-hez akit felsegítettem.
-Köszi
-Szívesen
-Te figyel mért hallgatóztatok?-kérdeztem
-Mert érdekelt,hogy mik voltak azok sikítások-mosolyodott el
-Ja...Csak Natasa és Harry is együtt vannak-mondtam
-Jó tudni akkor már csak Eleanor,Kate és Danielle hiányzik
-Mert ők is jönnek?-kérdeztem
-Persze...
-Mi lesz itt valami 5-tes randi??-nevettem fel
-Hát most,hogy így mondod-erre ő is meg én is felnevettünk
-Min nevettek?-érdeklődött egy hang mögöttünk
-Sziasztok lányok!-kiáltott Zayn és erre mindenki oda fordult
-Kate!!-kiáltott Niall
-Niall!!-nevetett Kate
Erre én is jót nevettem meg szerintem mindenki amikor valaki megfogta a vállam
-Szia te vagy Dóri?-érdeklődött Dani
-Szia igen,te meg biztos Danielle-mondtam nevetve
-Igen én vagyok az személyesen-nevettünk fel egyszerre
-Mi lenne akkor ha le mennénk a napaliba?-kérdezte Zayn
-Oki-mondtam kicsit halkabban
-Go a hűtőhöz!-kiáltott Niall és elfutott
Én kérdőn néztem Zayn-re aki csak mosolygott.Oké még meg kell kicsit szoknom ezeket a fiúkat.
-Niall csak nehogy megint tele egyed magad!-kiáltott Kate
-Hogy tetszik itt eddig?-kérdezte Liam
-Nagyon tetszik,de még szoknom kell
-Akkor jó-mosolyodott el
-Dóri segítenél?-kérdezte Louis
-Persze miben?
-Eleanor elbujt és nem találom sehol...lenne ötleted,hogy lehet?-szomorodott el
-Hát a lányok szeretik a fürdőszobát,konyha és a spejzt
-Ott meg sem néztem köszönöm!-mondta és megölelt
-Hé!! Le a kezeket a csajomról!Ő az enyém!-kiáltott oda Zayn
-Nyugi Zayn csak megköszöntem valamit-nevetett el Louis
-Igen Zayn nyugi!-mosolyodtam el és Lou-ra néztem aki már ment is el
Végre lementünk a nappaliba amikor Zayn mondta,hogy ő lesz a DJ. Ennek egy oka van...Igen...Nem szeret táncolni.Amikor megszólalt a zene egyből felkaptam a fejem.Mert,hogy a kedvencem az Oasis-Wonderwall volt  kicsit meg mixelve.Én egyből hívtam Natasát,mert ez az úgy mond "barátnő zenénk".Mi ketten elkezdtünk táncolni amikor valaki megfogta a derekam és magához ölelt.Rá néztem a DJ pultra és nem állt ott senki.Végül rá néztem Niall-re?!
-Szia Dóri mi még nem is beszélgettünk!
-Szia igen csak létszíves ne így jó-vettem le a kezét a derekamról
-Ja...oké...sajnálom-mondta boci szemekkel
-Semmi baj
-Akkor jó-mondta és bementünk a konyhába
Én felültem a pultra Niall pedig neki támaszkodott a falnak.
-Na akkor kezdjük előröl-mondtam
-Jó
-Szia Niall!-nevettem fel
-Szia Dóri!Mizujs?
-Semmi veled?
-Én sem panaszkodom..
Még úgy körülbelül fél órát beszéltünk amikor Harry bejött.
-Itt vannak!-kiáltotta
Mi elnevettük magunkat és kimentünk.Zayn hosszan megcsókolt. Ka
te meg Niall üvöltött.Kicsit sajnáltam de végül Niall megcsókolta Kate-t, és Kate megenyhült.Amikor vége lett a "bulinak" felmentünk Zayn-nel a hálószobába és elaludtunk egymás kezében.

Házunk belülről:


Meki:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése