ik

2013. április 1., hétfő

Első találkozás

Egy kellemes, de még is hideg reggelre ébredtem.Teljesen lázba voltam, mert ma megyek életem első koncertjére.Persze One Direction koncertre megyek a legjobb barátnőmmel Natasával.Ő is nagyon izgatott volt ezért egész este nem is tudtunk aludni.Elhatároztuk,hogy mersz vagy felelsz-t játszunk. Először rám került a sor.
-Mersz vagy felelsz??-kérdi Natasa
-Merek..-mondtam kicsit félénkeken,mert láttam a szemében,hogy valamivel meg fog szívatni
-Ma a koncerten kiabáld ki teljes torokból,hogy: "szeretlek Zayn és ez mind végig így lesz"
-Hát oké..ennél rosszabbat vártam...-mondtam
-Na igen felelsz vagy mersz??-kérdeztem
-Felelek-mondta Natasa
-Ha tehetnéd kihez ménnél férjül Niall és Harry-n kívül??

*Natasa szempontja*

*Na jó ez már több a soknál...Mi az,hogy Niall és Harry-n kívül?! Ők a kedvenceim.Nem mondhatom Zayn,mert akkor meg az lesz a baj.Á!! Meg van ott van Liam.De ő sem jó,mert ő nekem túl félénk.Meg van ott van Louis.Ő jó lesz,mert imádom azt a bohócot.*

*jelen*

-Na kihez?-kérdem
-Louis...-Natasa
-Mért pont ő??
-Mert amikor megláttam őket először akkor nekem ő tetszet csak már azóta változott a véleményem-Natasa
-Ja jó..
Végül is egy órát tudtunk pihenni,mert csak 4-kor kezdődik a koncert. 2 óra van.Te jó ég!!! még itt futok pizsiben és 2 óra és kezdődik a koncert.Gyorsan kivasalóm a hajam és fel veszek valami szép ruhát.Natasa már 1-kor kész volt de én nem foglalkoztam vele,pedig mondta,hogy menjek öltözni.Fel is vettem egy szép ruhát ami nem is itthoni nem is közösségi.Már indultunk ki amikor megállt a házunk előtt egy limuzin.Kérdőn néztünk egymásra Natasával amikor lehúzódott az ablak és ott láttuk a One Direction-t.Mi gyorsan oda siettünk és meg kérdeztük,hogy miben segíthetünk.
-Sziasztok!-mondtam és oldalba ütöttem Natasát,mert ő nem köszönt
-Ja,igen sziasztok!
-Miben tudunk segíteni??-kérdeztem
-Sziasztok!Hát elfogyott a benzin a kocsiból és hát most itt ragadtunk,és mindjárt kezdődik a koncert.-mondta Zayn aki amikor meglátott először akkor igen nézett.
-Óóó..mi is a koncertre megyünk-mondta Natasa
-Tényleg?!-hajolt ki az ablakon Niall a kis szőke hajú
-Igen!-mondta Natasa
-Gyertek velünk a kocsinkkal! Abba van elég hely-mondtam
-Óóó..köszönjük-mondták egyszerre és már szálltak is ki a limuzinból
-Szívesen-mondtuk egyszerre Natasával
-Tessék-nyújtott felénk Harry két VIP jegyet
-Ez mis??-kérdezte Natasa
-VIP jegy a koncertre-mondta Harry
-Óóó..Hát köszönjük-mondtuk egyszerre és azzal Harry tolta oda az arcát,hogy adjunk neki puszit.Mi  persze adtunk neki. :)
Oda is értünk a koncertre időben és mi együtt mentünk a fiúkkal.
Ők már mentek fel a színpadra amikor Zayn oda jött hozzám.
-Köszönjük meg egyszer-monda és adott egy puszit a homlokmra én meg megöleltem.
-Szivesen-mondtam és elpirultam
Zayn már majdnem kiment amikor vissza fordult.
-Lehet róla szó,hogy koncert után elmenjünk valahova??
-Persze-mosolyodtam el
Koncertnek már kb. a felénél lehetett amikor Natasa rám szólt.
-Dóri itt az ideje
-Minek??-érdeklődtem
-Szeretlek Zayn és ez mindig így lesz...-mondta
-Ja hát jó
Erre én beüvöltöttem és Zayn megfordult és pimaszul elmosolyodott.Én erre elpirultam és azt vettem észre,hogy hívnak fel a színpadra.Én először furán néztem Natasára ő meg lökdösött,hogy menjek.Én erre gyorsan felrohantam.Zayn hívott oda és én oda mentem.Egyszerre azt  vettem észre,hogy Zayn hevesen csókol,és a tömegre néztem akiknek az egyik fele sírt a másik fele meg örült.De azt is észre vettem,hogy egy fotós fotóz minket mire én ellöktem magamtól Zayn-t.
-Zayn ezt ne!
-Mit?? Azt hittem te is ugyan ezt érzed irántam?!-mondta szomorúan
-Ugyan ezt érzem csak ne itt,mert egy fotós már le is fotózott minket-mondtam kicsit szomorúan
-De én azt akarom,hogy mindenki tudja meg
-De még nem...Először ismerjük meg egymást jobban és majd utána...Jó?
-Jó,de én már nem bírom sokáig-és nyomot egy puszit a számra és egy pimasz mosoly is jött vele
Én ezt viszonoztam.Vissza mentem Natasához aki tátott szájjal állt.
-Te jó ég...-csodálkozott
-Hát igen...Te jó ég-nevettem el magam
-Most akkor hivatalosan is együtt vagytok??
-Hát...Úgy tűnik-mosolyodtam el és kicsit elpirultam

ruhám:

Natasa ruhája:

koncert:



csók:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése